روش فلای سینه شیب دار سیم کش در بدنسازی

    daily news

    روش فلای سینه شیب دار سیم کش در بدنسازی

    برای انجام حرکت فلای سینه شیب‌دار سیم‌کش ابتدا یک نیمکت شیب‌دار را میان دو کابل دستگاه سیم‌کش قرار دهید و به پشت روی آن دراز بکشید. هر دو کابل را در پایین‌ترین نقطه دستگاه ثابت کنید و با هر دست یک کابل را بگیرید. دست‌ها باید کاملا به طرفین باز شوند و آرنج‌ها کمی خم شوند. سپس هم‌زمان هر دو دست را مثل این‌که بخواهید یک درخت تنومند را دو دستی بغل کنید، به یکدیگر نزدیک کنید. یک مکث ۱ ثانیه‌ای کرده و دوباره دست‌ها را باز کنید. دقت کنید، موقع جمع‌کردن دست‌ها باید سریع و قدرتی این کار را انجام دهید و موقع بازکردن آن‌ها، به آرامی و کنترل‌شده حرکت را انجام دهید. تا هر موقع که توان دارید و خسته نشدید می‌توانید این حرکت را تکرار کنید.

    در حرکت فلای سینه شیب‌دار سیم کش دست‌ها باید کاملا به طرفین باز شوند و آرنج‌ها کمی خم شوند. سپس هم‌زمان هر دو دست را مثل این‌که بخواهید یک درخت تنومند را دو دستی بغل کنید، به یکدیگر نزدیک کنید.

     فلای سینه شیب‌دار سیم کش، سیم کش، هالتر، پرس سینه، بالا سینه


    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه:

    سایر مجموعه عضلات بدن و حرکت های تمرینی:

     

    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه نقشه عضلات بدن و سایر حرکت های بدنسازی


    ستاره
    لینک منبع

    دیدگاهتان را بنویسید

    نظر خود را بنویسید
    نام