روش فلای سینه دمبل تک دست در بدنسازی

    0
    204 views
    daily news

    روش فلای سینه دمبل تک دست در بدنسازی

    حرکت فلای سینه تک دست بسیار شبیه فلای دمبل معمولی و فلای سیم‌کش روی نیمکت است و تفاوت اصلی در استفاده از یک دست در طول حرکت است. یک دمبل بردارید و روی یک نیمکت صاف دراز بکشید. دستی که خالی است را به پهلو بچسبانید و دست دیگر را کاملا بکشید و به طرف بیرون دراز کنید. آرنج را کمی خم کرده و بعد دمبل را به سمت بالا ببرید. حرکت را به دفعات دل‌خواه تکرار کنید.
    برای حرکت فلای سینه دمبل تک دست کافی است یک دمبل بردارید و روی یک نیمکت صاف دراز بکشید. دستی که خالی است را به پهلو بچسبانید و دست دیگر را کاملا بکشید و به طرف بیرون دراز کنید. آرنج را کمی خم کرده و بعد دمبل را به سمت بالا ببرید.
     فلای سینه دمبل تک دست، فلای سینه، دمبل، عضله سازی، بدنسازی، درد عضلانی

    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه: 

    سایر مجموعه عضلات بدن و حرکت های تمرینی:

    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه نقشه عضلات بدن و سایر حرکت های بدنسازی

     

    روش فلای سینه دمبل تک دست در بدنسازی


    ستاره
    لینک منبع

    دیدگاهتان را بنویسید

    نظر خود را بنویسید
    نام