روش زدن شنا سوئدی پا بالا روی میز بدنسازی

    0
    892 views
    daily news

    روش زدن شنا سوئدی پا بالا روی میز بدنسازی

     

     

    حرکت شنای سوئدی پا بالا مانند همان شنای سوئدی معمولی است و تنها تفاوت در قراردادن پاها روی یک سطح صاف مثل نیمکت یا صندلی است. در طول انجام این حرکت باید کمر را کاملا صاف نگه دارید و به هیچ وجه قوز نکنید. زاویه بازکردن دست‌ها به خود شما بستگی دارد.

    برای حرکت شنا سوئدی پا بالا روی میز باید کمر را کاملا صاف نگه دارید و به هیچ وجه قوز نکنید. زاویه بازکردن دست‌ها به خود شما بستگی دارد.

    شنای سوئدی پا بالا، شنا رفتن، شنا سوئدی، پرس سینه، تقویت قفسه سینه


    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه:  سایر مجموعه عضلات بدن و حرکت های تمرینی:
    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه نقشه عضلات بدن و سایر حرکت های بدنسازی


    ستاره
    لینک منبع

    دیدگاهتان را بنویسید

    نظر خود را بنویسید
    نام