آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی

    0
    286 views
    daily news

    آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی

     

    برای انجام حرکت پرس سینه هالتر دست باز مانند پرس سینه هالتر معمولی باید روی یک نیمکت صاف دراز بکشید و دست‌ها را دوبرابر عرض شانه‌ها باز کنید. میله هالتر را تا نزدیک قفسه سینه پایین بیاورید اما اصلا روی قفسه سینه قرار ندهید زیرا به مفاصل شانه و استخوان قفسه سینه فشار زیادی وارد می‌شود. بعد با قدرت دست‌ها را صاف کرده و هالتر را بالا ببرید. به همین ترتیب و به تعداد دل‌خواه حرکت را تکرار کنید.

    در حرکت پرس سینه هالتر دست باز بایستی دست‌ها را دو برابر عرض شونه بازکرده و میله هالتر را تا نزدیکی قفسه سینه پایین بیاورید.

    پرس سینه هالتر دست باز، پرس سینه؛ هالتر، بدنسازی، ورزش حرفه‌ای


    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه: 

    سایر مجموعه عضلات بدن و حرکت های تمرینی:

    سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه نقشه عضلات بدن و سایر حرکت های بدنسازی

     

    آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی


    ستاره
    لینک منبع

    دیدگاهتان را بنویسید

    نظر خود را بنویسید
    نام