Warning: Declaration of vw_main_menu_walker::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/fcqashqa/public_html/wp-content/themes/sevenmag/functions.php on line 105
آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی - تی پلاس - مجله تصویری

آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی

آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی

 

برای انجام حرکت پرس سینه هالتر دست باز مانند پرس سینه هالتر معمولی باید روی یک نیمکت صاف دراز بکشید و دست‌ها را دوبرابر عرض شانه‌ها باز کنید. میله هالتر را تا نزدیک قفسه سینه پایین بیاورید اما اصلا روی قفسه سینه قرار ندهید زیرا به مفاصل شانه و استخوان قفسه سینه فشار زیادی وارد می‌شود. بعد با قدرت دست‌ها را صاف کرده و هالتر را بالا ببرید. به همین ترتیب و به تعداد دل‌خواه حرکت را تکرار کنید.

در حرکت پرس سینه هالتر دست باز بایستی دست‌ها را دو برابر عرض شونه بازکرده و میله هالتر را تا نزدیکی قفسه سینه پایین بیاورید.

پرس سینه هالتر دست باز، پرس سینه؛ هالتر، بدنسازی، ورزش حرفه‌ای


سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه: 

سایر مجموعه عضلات بدن و حرکت های تمرینی:

سایر حرکت‌های بدنسازی عضلات قفسه سینه نقشه عضلات بدن و سایر حرکت های بدنسازی

 

آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی


ستاره
لینک منبع

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “آموزش پرس سینه هالتر دست باز در بدنسازی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *